TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, July 14, 2010

God morgon världen!

Nu blev det faktist lite tokigt, för gissa vem som kokade sig kaffe direkt hon steg in på jobbet?
Igår var det verkligen en kanondag! Efter jobbet for jag hem och åt lunch och sov lite i soffan.
Sen åkte jag med b. till Luleå och shoppade. Seriöst vilken bra rea. Hittade massor av reafynd och andra fynd som inte var på rea. Klänningar,kjolar,toppar, ett par skor och en ring. Har på mig mina nya skor idag, även om solen lyser! Försökte hitta en bild på skorna men hittade ingen. Lägger upp bilder ikväll på mina fynd.

Nu har jag min bil åter i ägo! Känns verkligen superbra att den är tillbaka. Ska på bränna ikväll men tänkte försöka hinna förbi golfbanan en sväng. Hade behövt iaf slå på rangen.

No comments:

Post a Comment