TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, June 14, 2010

Skulle spela golf idag men det har regnat. Så nu har jag börjat städa mitt rum och gå igenom dom galna IKEApåsarna jag har fullt med skrot på golvet. Ska försöka slänga in lite tvättar ikväll också före jag sover. Har bäddat rent i min säng också. Ska snart dammsuga lite, men funderar på att gå ut och gå före. Skulle behöva lite luft då jag inte varit ut knappt något idag.

Har varit en sväng i gallerian med Theres. Hittade inget...

Jag har rensat upp i min garderob också, så nu känns det bra! Måste hitta inspirationen igen så jag har tagit ner mina armband,örhängen och halsband på en bättre nivå så kan jag snabbt välja något på morgonen istället för att behöva sträcka mig och kanske inte ens kika ner i påsen.

Alla där ute, jag önskar mig ett par Reebok - tone skor... då vet ni.

No comments:

Post a Comment