TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, June 28, 2010

Nu har fyra fåglar försökt komma in i mitt rum sen sist. Scary! Stackarna! Borde nästa dra ner persiännerna så dom slipper flyga in och nästan döda sig.

Min kompis Lisa frågade mig en dag: Om du hade fått välja helt vad jag skulle ha på mig, vad skulle du då välja? Det är faktiskt en rätt rolig sak att göra. För man måste först bestämma "när man ska ha det" osv. Man kan leta fram tidningar och få inspiration om vad man tror passar sin kompis.

Nej, nu måste jag borsta tänder och sova, ska ju upp snart, blir bara en powernap om man tänker på hur långa min powernaps brukar vara.

                                                                ......Denna natursköna mugg då jag skrivit om fåglarna.
Hade inte varit fel att dricka "valfritt" ur denna mugg.....

1 comment:

  1. Jag älskar den där muggen!
    Gillar den vita serien mest : ) den blåa är också fin, men den är som mer mörk.

    ReplyDelete