TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, June 28, 2010

Ja nu är det bokat, tror jag. På torsdag ska jag se tredje Twilight filmen. Jag, b. , ElinPelin och Kajsius.
Kommer bli mest mysigt. Hoppas jag hittar en snappels i närheten, någon som vet var dom säljs?
Bio med Elin då är en Snappels ett måååste! Tokbra!

Att se dom två före hos dig L kommer bli svårt då jag ska åka och fiska på onsdag till torsdag.
Kommer hem på torsdag i god tid till filmen. Ska strutta ner i källaren och se om jag får på mig mina fiskebralls. Ska testa med min nya regnjacka till. Jag tror nog det blir toppen! Är glad jag köpte en röd regnjacka. Och dit vi ska MÅSTE man ha med ett ton myggmedel.

Fick just nu hjärtat i hjärnan, inte i halsgropen, i hjärnan! Det flög in en fågel i mitt fönster som lät mer som någon annan sorts smäll och jag såg att något träffade min ruta. Puh! Fast mest synd tycker jag om herr Björktrast.

No comments:

Post a Comment