TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, June 21, 2010

Inte många knop gjorda idag. Gick upp jättesent och fick mig en bit smörgåstårta. Hade turen att bli tillfrågad om jag ville ha en bit ifall det köpte, såklart ville jag ju det. Satte mig vid tvn och några timmar senare ringer pappa mig och säger att dom börjar göra mat och undrar vad jag gör. Jag säger att jag ser på tv i källaren och då börjar han skratta för han hade ju kunnat gå ner och prata med mig men trodde visst jag åkt någonstans.

Efter middagen gick jag ner och såg på tv och sen började Möt Joe Black, Meet Joe Black. Har sett den flera gånger förut men såg den igen. Kicki joinade mig så blev jag supersugen på kaffe, ni vet sådär galet! Men så kokade jag extra mycket kaffe så inser jag att vi inte har någon mjölk .... förra gången ides jag åka och köpa men nu orkade jag inte för fem öre. Så blev bulle utan kaffe idag.

Nu ska jag städa upp på mitt rum innan jag lägger mig. Julia är istan nu, wiho!! Måste komma igång med joggingen då haha när man har någon att jogga med. Men jag vet inte hur länge hon blir dock, en vecka säkert.

No comments:

Post a Comment