TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, June 27, 2010

I dag när jag vaknade kände jag att jag inte var okei för att köra bil. Jag fick aboka det superroliga planer jag hade för kvällen... Skulle ha fiskat med en kompis och hennes kille. Trist att det inte blev av för mig, dom for säkert.

Såå hörde K av sig så vi hyrde tre filmer och körde filmmarathon. Jag vet Lisa att jag skulle se Twiligt med dig men jag kan se dom igen. Vi såg ettan och tvåan på Twilight och sen såg vi the wrestler.
K hade redan sett båda Twiligt men hon ville se dom igen.

Nu lyssnar jag på nattmusik från Mtv. Funderar på att sova snart. Men jag fixade min överföringsgrej från mobilen så nu kan jag fota och lägga upp bilder igen. Likealot!

1 comment:

  1. hahaa ja det kommer ske i veckan då den tredje är på torsdag :P

    ReplyDelete