TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, June 9, 2010

Har just kommit hem från en kvällspromme med Britta. Vi gick lite längre idag för båda var sugna på mer än 40 minutaren. En underbar promme och superskönt väder. Det roliga är att allt vi ser är mysko också. Det "är mysko", haha. Sååå bra att hon är hemma så man bara kan ringa "next door" och bara gå ut och gå och surra. Nu ska jag hoppa isäng för jag ska minsan vara nerbäddad innan tolv ikväll.

I morgon ska jag dra till the big L efter jobbet. Måste hitta något att ha på mig i helgen. I överhuvudtaget så behöver jag något nytt, jag är fasen strandsatt. Jag måste även kika på skor, skotippps?
Ska kika om dom jag såg på Eurosko finns där, dom var svinsnygga! De var även kanske inget jag brukar välja så därför väldigt roligt, och andvändningsbara.

1 comment:

  1. Förlåt att jag är efter men vad är the big L? haha :P

    ReplyDelete