TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, June 3, 2010

Det regnar ute, betyder att det är bra luftfuktighet. Det hade alltså varit bra att ta en jogg men var mer sugen på golfbanan, fast kanske inte med joggingskorna då gräset lär vara ishalkigt.
Tandläkar besöket gick mer än bra, jag är så glad, tror inte ni förstår. När jag kom in till Hasse Tandläkare så bara kände jag att jag blev lugnare. Allt gick jätte bra och även fast jag inte varit dit även då man var tvungen att gå så såg mina tänder bra ut på alla bilder och så. Nöjd nöjd. Behöver inte ens gå varje år och behöver inte längre få panik i hjärtat då jag ska dit. Angående mina visdomständer och att dom växer så visade sig dom vara bra, och att även om det kan trycka på lite mer så är det inget som kommer skada direkt. Jag fick veta att jag iaf inte får hit och ditstickande tänder från det jag har nu. Positiiiivt.

Jag tyckte det var ändå lite trist att gå på stan då det regnade så mycket så nu har jag åkt tillbaka till jobbet för att avisera. Är bäst att göra det när det är lungt med tanke på att man inte kan röra systemet typ.

No comments:

Post a Comment