TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, May 5, 2010

Wiwiwi, nu kommer solen! Älskar att vakna till solen! Pigg och glad. Fast om min träningsverk är värre än i morgon vet jag inte vad jag gör. Eller jo jag ser konstig ut då.
Idag åt jag god hamburger middag med avocado,oliver och fetaost! Ska snart över till brittelibritten och få mig te. Ska bli sjukt gott med te och sitta i hennes kök.

Skulle med Julia på stan idag när hon klippte sig men mötte Kärran och Jessica och Sandra på vägen. Jag och kärran gick vidare till Intersport. Sen blev det bubbelvatten på opalisen. Efteråt kom Julia och löste av kärran och vi gick runt på stan en sväng före vi for runt med bilen.

Nu har jag powernapat i en liiiten stund. JAG LOVAR inte längre än en liten stund.
Ska ta på mig mjukisbyxor och mjukiströja nu. GOss.

No comments:

Post a Comment