TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, May 14, 2010

Jobbelijobb

Sitter på jobbet och försöka få undan nu innan helgen. Har varit en bra dag på jobbet men känner att jag fick förlite sömn inatt. Natten som kommer lär det bli bättre sömn, det är ett måste! Ikväll kommer Theres till mig för att äta fahijtas? eller hur man stavar det. Åt tacolunch på Opalen idag så blir kaka på kaka men en god kaka. Måste köpa lite grejer på butiken senare så att vi har allt vi behöver.

Vi funderade på att besöka hotellobbyn ikväll en sväng. Kan ju bli roligt med en lite soft kväll före lördag.

Satt just och tänkte på Carolina som är i Spanien då det bara öste ner utanför fönstret. Tur jag har bil ifall det skulle börja hagla ner regn. I morgon är det iaf "lovat" +20 grader och STRÅLANDE SOL. Hoppas det blir som igår då vi var på fotbollb, gaaalet varmt!

Iaf blev iväglurad till Storforsen och det var helt underbart! Vi grillade efterätt och åt pastasallad. Jag fick även ett spel. Så jäkla rolgit att få spel allstå. Dom lurade mig först att vi skulle åka hem igen efter en mjukglass på macken, men jag kom snart på vart vi skulle...pga skylten i rondellen.. haha.

No comments:

Post a Comment