TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, April 3, 2010

Oslo

Jag är som sagt i Oslo nu. Jag tycker det är roligt att hälsa på Elin. Hon blev dock utkallad på jobb MED övernattning idag. Var lite trist men ändå bra att butikerna var öppna så fick jag gå lite på stan. Jag hoppas det är fint väder i morgon så vi kan dricka kaffe ute. Måste ju åka hem snart för att jag måste dra på jobb i norris. Har köpt mig en fin fransväska, tänkte köpa några saker till på H&M men jag tänkte det hade varit bra att köpa det i G så jag får mina poäng.

Vi har varit och spelat handcurling eller vad mans kall kalla det, bordscurling kanske. Det var verkligen superoligt! Sen har vi druckit öl, vin och kaffe på masse ställen här. Jag har också självfallet varit på carl johan och strosat runt lite. Sen idag hann jag ändå upp till majorstua,stuen, jag vet inte riktigt vad det hette.

Har iaf haft det riiiiktig koooseli! :D

No comments:

Post a Comment