TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, April 15, 2010

Brrrrrum

Idag så skulle jag flyga till Stockholm och Göteborg. Dom resorna var upptagna så jag bokade endast till Stockholm. Därifrån planerade jag att åka tåg. Nu har ju den där jäkla vulkanen gjort att dom stängt hela västra europas flygtrafik. Inte ens Göteborg flyger nu när jag slog på datorn. Så våran Amsterdam resa i morgon kommer nog inte att ske.Skulle åkt tåg till Stockholm ikväll istället då. Suck!!!!

Eluttag finns endast i affärsklassen och det kostar extra...

Ni får gärna ringa och messa under denna bussfärd. Och KLM vägrade boka om min biljett från göteborg till stockholm och resebyrån kunde inte heller hjälpa mig. Vi har ringt bilfirmor, suttit i telefonkö i över 82 minuter en gång och en annan 45. Min syster har suttit i telfonköer osv.

Varför händer detta just nu?

No comments:

Post a Comment