TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, April 7, 2010

..........

Jag kan inte sova och om tre timmar så ska jag gå upp. Jag vill sova men jag kan inte.. Vet inte vad jag ska ta mig till, visst datorn är väl inget bra sätt men jag har försökt i typ tre timmar nu eller något. Jag blev satt att sova på en madrass i vardagsrummet för alla sängplatser var upptagna. Jag kan inte somna på madrassen här inne så jag la mig på soffan men gick inte heller där. Jag vågar inte heller öppna dörren då jag måste ha tvn på. Jag vet ju vilka utskällningar som kan vänta....

Om det ändå hade gått något bra på tv vid den här tiden. Just nu är det bara MTV som har dugit.
Jag vill sova... ska nog slå av datorn... suck....

No comments:

Post a Comment