TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, March 15, 2010

Svarta Jeans

Idag har jag testat seröst en miljonbraller, alla svarta. Jag var på Åhlén,Gina Tricot,JC, H&M,Bik Bok,H&M,Gina Tricot,Gina Tricot, Bik Bok, MQ osv. Men så gick jag inte på ännu ett JC och då såg jag säkert helt uppgiven ut så den vänliga tjejen bara: Behöver du hjäl?
-Jaaaaaaa, jag vill ha ett par byxor som inte går in utan mer ut i midjan,som är svarta.
Hon plockade fram massor av svarta byxor som jag testade, bytte storlekar, diskuterade och till sist visade jag ett par som jag tyckte var dom absolut skönaste och dom satt åt mer fram än bak, och det är perfekt när dom går ut frammåt. Hittade en rolig jacka på H&M som har 100:- kr rabatt på alla jackor och kavajer, och två baslinnen som jag verkligen behövde. För alla behöver ett svart och ett vitt linne i garderoben.

Jag råder er att BE om hjälp när ni söker dom rätt jeansen. Dom vet ju exakt hur jeansen ser ut och hur dom sitter på olika människor, dom har ju sett flera testa. Då rekomenderar jag också sånna riktiga jeansställen som tillexempel Carlings eller JC.

1 comment:

  1. Vad skönt att det löste sig!
    Det jag tycker är svårt när det gäller svarta jeans, är att hitta ett par som håller sig svarta någorlunda länge!

    Men jag kom på..trivdes du inte i dr.denim modellen?

    ReplyDelete