TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, March 11, 2010

Suck

Sitter på skolan och läser om olika odlingsmetoder, korntal och födslar och dödslar mellan 1400-1650 ungefär. Jag vet inte om jag riktigt tycker att detta är så intressant...Det positiva är att det är en svensk bok med svensk författare. Ni som inte vet men, i sverige får författaren betalt för boken, men i USA får författarna betalt per SIDA!!!! Jag tror många av er som läser på universitet och läser en bok av en författare¨på andra sidan vattnet förfaras över att allting står flera gånger, man kommer aldrig fram i boken, att dom i kap 7 berättar om kap 8 i kap 8 om 9 och ibland även om 5 och 6. Det borde bli ändring på detta för det är väl själva innehållet i boken och inte sidorna som ska avgöra? Speciellt inte när man har så många sidor redan att läsa... suck....

Men jag suckar till denna bok också just nu...den är inte trevlig....Jag kanske borde byta bok och läsa Söderberg istället några kapitel så motivationen höjs.

Ni ser ju hur pigg och glad jag ser ut!

No comments:

Post a Comment