TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, March 29, 2010

Sant

Nothing taste as good as thin feels.

Idag gick det rätt bra på gymmet. Har inte känt endorfinerna komma när jag joggat pga att jag inte hållit på så länge. Idag fick jag dom och OMG vilken drog det är. Man känner hur man kan hålla på i evigheter och tycker det är roligare! Men man måste komma över 5 km för att få dom, eller så är det för mig iallafall.

I morgon ska jag vara hos Carolina klockan tolv för att få mitt hår tvättat och stylat. Sen ska jag och fotas vid fyra tiden. Jag hoppas bilderna blir bra så mamma har en fin bild hängandes på väggen! Skönt att bilden ska vara svartvit för dom brukar bli snyggare.

Är bokad på BodyCombat i morgon men jag funderar på att jogga istället. Jag behöver ju den träningen just nu inför varvet. Allstå träning är verkligen en "underpiller", jag mår verkligen så mycket bättre när jag tränar. Självkänslan och humöret blir såå mycket bättre. Bra Bra Bra Bra! Jag vill bara tillbaka till gymmet redan! Synd bara jag inte känner så just då jag vaknat. Då är jag grymt svåårflirtad.

No comments:

Post a Comment