TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, March 22, 2010

måndag

Idag är det måndag. Vaknade av Mr D som slog på mig och sa: Jag vakna dig, jag vakna dig.
Hoppade upp från soffan och gick in i köket. Tog hand om Inez lite när Mr D skulle till dagis.
Höll på att somna när jag läste så jag klädde bort sovtröjan och tog på mig vanliga kläder och sippade på en kaffe som min syster gjorde åt mig. Hon har vääärldens finaste espressomaskin. Så en latte med kaffe från den och senare pressokaffe.

Nu har vi just varit ut på stan och ätit lunch med P och K. Blev ett ställe inne igallerian.
Ska precis börja plugga, helvetesveckan är plugg inför tenta. Det går verkligen in genom ena ögat och ut genom andra och öronen.

No comments:

Post a Comment