TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, March 6, 2010

Helg-Lördag

Jag borde väl sitta och plugga nu. Kan inte bestämma om jag ska gå till biblioteket eller om jag ska sitta här. Tror nog det är bäst om jag går till biblioteket. Kan springa förbi muffins och köpa en lunchlatte då ockå.
Kul med helg, då får man dricka latte. Åt sen frukost också men ska försöka äta en frukt också innan jag går. Åt faktist frukost på EspressohHouse med mina kära gäster. Nu är dom på något evenemang i stan som de skulle på, så lika bra att plugga lite.

Bjuder på en otroligt söt bild på migsjälv idag. Fick dock inte effekten jag ville men orkade inte göra mer än 2 försök.

Lisa- säljer dom cherryblossom i vanliga butiker med?

2 comments:

  1. jag borde plugga jag med.. blähä.
    roligt att du ringde igår :)

    ReplyDelete
  2. ja den säljs i vanliga butiker : )

    ReplyDelete