TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, March 4, 2010

ELLE

Jag fick just nog. När jag får ELLE tidningen jag prenumererar på så blir jag inte såhär: Åh nu vill jag bläddra igenom den, utan mer lägga undan den, för att dom som prenumererar får en framsida där bara bilden är på "modellen/kändisen" på framsidan och ingen text. Så en blank sida med en bild. Jag VILL ju ha texten, som bara gör att man vill läsa dom olika reportagen osv. Dom flesta som känner mig vet ju att jag älskar utsmyckade saker och grejs, lite svårt att förklara. Så idag tänkte jag att jag kanske skulle ringa ELLE och höra hur länge som skulle ha det sådär. Hon jag pratade med var väldigt tillmötesgående och förstående. Hon sa ju att det var väldigt olika för endel vill ju bara bilden, andra text osv. Men hursomhelst så skulle hon prata med premtjänst ifall dom kunde skicka mig en vanlig utgåva, allstå den som kommer till butik istället för den jag får. ÅÅh jag är nog gladaste prenumeranten i hela världen idag. Endel skulle säkert tycka jag var pinsam men det skiter jag i, det är ju min tidning. Ibland lönar det sig att ringa och fråga.


1 comment:

  1. Jag vill alltid ha båda omslagen ;)
    Vilken bra service att du kunde få byta!

    ReplyDelete