TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, February 28, 2010

Söndag

Idag när jag vaknade så gjorde jag inte så mycke. Vid lunchtid åt jag av min pizza jag gjorde igår och laddade med vatten inför träningen.Läste lite om usa och frihetskriget.Sen gick jag ner på stan och köpte en ny badrumsmatta och duschdraperi. Stog dock på matten, ej för golvvärme? men jag har ju mer rörvärme.
80 minuter
Sen gick jag till gymmet och tog ut biljetten till passet och på dörren står det att det är 1tim och 20minuter istället för 60 minuter. Jag blev glad för dom hade mixat i låtarna och blandat. Jag tyckte det var superroligt och var svårt att ta det lungt. Men på ett ställe kännde jag så då stog jag bara och vred..(haha)

Nu kikar jag på taking the stage på Mtv och dricker kaffe. Ska se det där på 2an klockan åtta.
Ska försöka pressa lite mer kaffe tills dess, 2an har ju inga reklampauser så kaffe och toabesök måste ske före!

Att träna på söndagar är verkligen helt underbart!

No comments:

Post a Comment