TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, February 17, 2010

Onsdag litt senare.

Hej!

Är hemkommen från skolan. Har hunnit gå ut med två stora påsar med sorteringsgrejsimojs. Jag har även satt ner min(mammas) resväska i källaren. Jag lagade lax i ugn så hade jag gjort en pepparotsås och en gosallad med tomat,groddar,ruccula och smuladfetaost och lite citronsaft på det.

Har inte läst allt jag skulle idag så ska nu sätta mig och fortsätta så jag inte behöver vara vaken föör länge. Julia ska ju ringa och väcka mig i morgon och då ska det traskas till skolan direkt.

Tur jag har förberett en stor kopp kaffe,  och diskat klart allt för kvällen!

-Ingen dagens låt utan en dagensprogram :
OS OS OS OS OS!!! SÅKLART!!!!

No comments:

Post a Comment