TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, February 22, 2010

Försov mig.

Jag höll på att försova mig för jag skulle se hockeyn . Jag ställde ju klockan på sex, så när den ringde tänkte jag, men på en kvart kan inget hända men under tiden jag slog av alarmet tills jag skulle ställa den på kvart över hann jag somna, så vaknar jag 5 i sju med mobilen i handen . hahahahaha

Idag började vi med den industriella revolutonen och påvägen hem från skolan gjorde jag en. revolutionerande upptäckt! Jag hitta en snabbare och smidigare väg till och från skolan, wihoo!!

Sen när jag kom hem pluggade jag och drack kaffe. Gick rätt bra och började på andra av 2 kap jag ska hinna idag. Tog rätt länge att skriva om föreläsningsanteckningarna, och efter det när jag läst kap 10 så gjorde jag frågorna som hörde till..eller jag hann inte göra alla för det var ovanligt många. Men ska göra dom! Ska se sprinten? och plugga!

No comments:

Post a Comment