TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, January 19, 2010

Tisdag


Har sprungit runt på stan som en galning idag. Väl hemma insåg jag att jag köpt för lite pärmar. Tur jag pratade med b. som sa att det var 3 för 49 på Claes ohlssons. Sen på Bergakungen och hämtade ut biljetterna till SnabbaCash som jag ska se med Carro och Jensi. Carro fixade mitt hår idag, såg ut som en prinsessa när jag strosade runt på stan sen.


När hon var klar sa hon btw, att jag fick välja valfri produkt till håret i julklapp. Jag blev mest mest mest överlycklig. Jag älskar ju hårstuff och sånt. Valde en tigi´s BED HEAD - After Party. GLADGLAD

Min kusin kom och hälsade på. Hon tyckte att det var svinbra ommöblering så jag blev glad. Vi såg filmer från när våra föräldrar var små. Supersött! OCH HERREGUD vad artiga alla var! Småbarnen bara samlades för att skaka hand osv. Helt galet!

Frejzo hade lärt sig säga sitt namn,mama och papa nu. Hon hade på sig mjukisdressen hon fått av mig.

Nu ska jag läsa lite och sedan hoppa i säng. Ska ju upp tidigt i morgon och sätta på skolan och plugga. Bye bye!

No comments:

Post a Comment