TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, January 27, 2010

Pass

Igår var jag hemma hos Hanna, och när vi sitter där och pratar om resor och så, så inser jag att mitt pass går ut i februari! PANIK! När jag kommer hem ser jag att jag klarar mig men inte mkt. Jag mååste skaffa ett nytt pass var min tanke! Så idag påväg i snökaoset, med glasögonen på pga att jag skulle plugga hela dagen och inte ville ha linser. Var helt blöt när jag kom fram och gick in på toaletten och torkade glasögonen. Men när jag skulle ta bilden fick man inte ha glasögonen på sig! Det stör tydligen ansiktet något. Jag som knappt ser utan glasögon! Har jag inte på mig dom ser jag som blind ut. HEMSKT! Men iaf så såg bilden katastrofal ut, blöt, rufsig, och blind! Men jag tänkte det är ju inte körkortet och jag visar inte passet ofta så det fick gå igenom för jag orkar inte gå dit i morgon igen.

No comments:

Post a Comment