TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, January 7, 2010

Nu flyttar dom ut


Min dygnsrythm är inte direkt bra. Klockan är 02.05 och det som är det positiva är att jag ska upp på stan i morgon. Så jag hoppas kunna vända dygnet då. Jag ska försöka hinna träna för då blir man ju tröttare av det också.


I morgon väntar annars en väldigt rolig dag. Ska hälsa på min Kusin som kommit tillbaka. Tråkigt är att puffen ska åka tillbaka till dom, buhu. Kommer se lite tomt ut... Och barbappisarna.

På stan ska jag iaf leta några ramar som jag kan sätta upp på väggen om det kanske inte blir en ram med massor av bilder... Jag måste fundera.. Sen ja jag ska ju till min kusin så det blir roligt, säkert blir det kaffe och bus med Frejzo, Zoot? och Mira.
Nu ska jag sova! Förhoppningsvis... Gick ju upp så sent idag...

No comments:

Post a Comment