TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, January 25, 2010

Måndag

Hola!

Har just varit på en föreläsning 8.15 - 10.00. Gick rätt snabbt och bra. Ska läsa en text jag skrev ut igår men det är Aristoteles så jag behöver min översättningspenna jag glömde hemma. Så därför jag är här och hämtar den nu. Idag ska jag gå ner och plugga och får avbrott för fika med Hanna och Kärran. Kärran är här på besök!! wih0!

Har rätt mycket att stå i idag, ska köpa utskriftspapper så jag kan skriva ut alla kartor och sånt hemma. Sen texterna som ska läsas på dator.....jag gillar inte att läsa från datorn.

Är sviiinkallt ute, okei jag strosar runt i converse men nu åker tjocksockarna på! I morgon när vi har utebusstur ska jag se ut som en eskimå, eller nå.

1 comment:

  1. Converse är inga vinterskor fröken!
    Är de dina svarta? : )

    ReplyDelete