TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, January 18, 2010

Back in business


Hej!

I morse vaknade jag halv sex och var jättepigg. Jag valde ändå att somna om. Vid sju ringde klockan men steg upp kvart över. Sen fixade jag inför tvättstugan. När jag kom ner var det bara jag som bokat så på 40 min hade jag kört fyra maskiner och hade alla torktumlare + torkrum. Så innan elva hade jag kört två maskiner till och hängt upp, torkat och hämtat tillbaka till lägenheten, sköönt!


Nu har jag tvättat verkligen allt, brukar välja ut det jag vill tvätta ibland för det är så segt.

Sen igår kom Carolina hit och lagade mat och hjälpte mig att möblera om. Sen när hon gick satt jag fastklistrad framför Johan Falk som gick på tv4.

Nu ska jag hoppa ut på stan, för lunchen har jag redan avklararat (rester från igår). Drar nog ut till IKEA och köper sängben sen måste jag inhandla en skolbok,papper,plastfickor, register och flerfickesplatsfickor.

No comments:

Post a Comment