TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, January 1, 2010

God Dag nr 1

Idag när jag vaknade så var jag rätt seg allstå. Igår var det verkligen en supertrevlig kväll. Jag, Carro,Alexander,Jens,Jocke och Jonas var hemma hos Alexander. Vi blev bjuda på middag och efter det såg vi Hockey, Junior VM typ Sverige-Finland. Vi krossade finländarna rejält. Efter det så spelade vi Alias, har aldrig spelat det förut men det var rikigt roligt. Carro och jag ledde i början men sen sprang Jocke och Jonas om oss..

Senare efter massa så blev det tolvslaget. Vi kutade ut och Alexander tände på sina fyverkerier och vi stog och tittade. Upp med skumpan och firade! Sen väl inne började vi dansa runt till en massa musik i lägenheter på ehum.. högsta volym? Det var massa gamla godingar och klassiker.

När klockan blev ännu senare var det dags att dra ut på stan.. Jag och mina skor klarade av att gå n bit, en kom en stor taxi som vi alla hoppade in och och for till stan. Var lista, och kö på många ställen så vi gick på Valand istället. Väl inne insåg jag att jag var rätt sliten efter att ha hållit på sen femtiden på dagen så var inte där så länge. När jag kom hem såg jag lite på tv sen lade jag mig och sov vid efter fyra tiden tror jag.

Och tusen tack Lisa som ides prata med mig på natten var verkligen roligt! Jag fick gå till vasaplatsen (och det var myycket folk ute igår) för vagnen skulle gå om sån 17 minuter.. Väl på vasaplasten hade detinte blivigt många minuter mindre så gick till andra sidan och bussen skulle gå om 3 minuter. Wih0 mest glad jag blev.

GOTT NYTT ÅR!

No comments:

Post a Comment