TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, December 29, 2009

Vändaomdygnen

Min dygnsrythm har inte vart det bästa sen det blev "jultider". Jag har sovit så länge på dagarna och nu har det eskalerat i att jag går upp för att sedan lägga mig på soffan och vila. Sen börjar jag leva ..för sent... om man säger så. Nu skall detta vändas om med start i dag, när det börjar bli morgon. Upp vid nio-tio tiden för att sedan göra mig iordning för allt som ska fixas innan jag sticker. Sen på onsdag ska jag upp tidigt för att vara på systemet just när dom öppnar och sen pila in på apoteket och köpa diverse saker som ska skickas utomlands, om jag ska vara korrekt.
Sedan hade det inte varit helt fel att springa sig lite på stan och försöka hitta någon fin klänning eller tunika till nyårsafton för jag har inget i min garderob. Kommer säkert sluta med jeans och något sånt. Får sticka inom H&M och BikBok och se om det har något att erbjuda, tyvärr är ju reahetsen fortsatt ett faktum och inte bara det nyårsblåsehetsen är ju också ett faktum vilket för mig inte är det minsta roligt. Får ta med mig ett glatt humör istället, eller? hahahah! usch så klyshigt, eller hur man nu stavar klyschigt?.

Nu börjar förädringen, Godnatt!

No comments:

Post a Comment