TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, December 21, 2009

Stockholm

Äntligen framme efter att ha åkt bil genom snörök. Flygresan gick bra var en kvart försenad. Nu har jag packat upp julklapparna och såg att jag fått ett brev som ska öppnas på Julafton av J.
Sen när jag överlämnade b.:s julklapp till hennes mor så fick jag en påse full med klappar. Jag måste ha varit snäll. Nu längtar jag till onsdag då granen flyttar in och pyntas innan julklapparna läggs in under den.

I morgon har jag massor att göra så ska snart gå och sova. Dagen har ju varit väldigt omtumlande med Naprapatbesök, lunch med bästa b., besök hos Lisa, besök på kontoret, shopping, packande och i slängande av mat. Hann också ge Kärris och Hannis en julkram.

No comments:

Post a Comment