TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, December 31, 2009

Nyårsafton 2009!

I morse vaknade jag klockan 08.00 och lade mig på soffan istället. Slog på Mtv och slumrade till ett dansprogram. Vid tio tiden vaknade jag upp och klädde på mig och gick ner på stan. Väl nere på stan var det totaldött! Det var så lite folk att jag blev shockad. Gick in på några butiker innan jag insåg att det var lönlöst. Hittar ingenting bland allt reakaos.

Gick in på systembolaget och köpte mig en liten vinare med fin etikett och ett till litet bubbel. Så min kyl ser verkligen bubblig ut nu. Kan dock inte ta bild för min mobil har inga batterier.
Så jag handlade lite mat, sushi och godis på vägen hem. Sen fick jag veta att vi skulle bli bjuda på middag ikväll vilket blir trevligt. Mitt celofan?papper som jag skulle slå in bubblet till Alexander med var alldeles för litet. Tror jag slår in den i folie och sätter en sån lila stjärna på den!

Det var superskönt att ta ett bad innan jag drog ingång allt fix idag.
Nu måste jag fixa mina naglar, och fundera ut vad jag ska ha på mig. Först lutade det åt det jag hade förra året men tror inte att det blir den gröna. Satsar nog på den Monkiklänningen som är svart i grunden och blåa och rosa sträck på med en tjong i midjan.

Såå nu har året susat förbi i en vindpust ungefär! Men ser fram emot ett nytt år även om jag hade lite ångest igår inför det nya året.

GOTT NYTT ÅR!!!!!
******fyverkerisprakelisprak*****

No comments:

Post a Comment