TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, December 8, 2009

KAKA


3 st av dessa superfina formar som jag fick av Lisa i julklapp var kvar! SOM TUR var så hittade jag en ugnssäker muffinsform också. Nu är de sista muffinsen inne i ugnen och om 5 timmar ska jag upp. GAH!

Jag tror muffinsen kommer bli bra, om man gillar choklad. Man får inte vara chokladrädd!
Carro vet vad jag talar om för vi gjorde dessa en gång. På toppen i morron kommer det vara grädde. Btw C, du skulle varit här ikväll fick slänga massa massa smet. Tänkte nästan sätta det i en kartong och skicka till dig! :D

2 comments:

  1. Dom där såg ju inte nå äckliga ut :D

    ReplyDelete
  2. åhhhhh vad gott..jag hade lätt smaskat i mig all smet!!! älska choklad!! gjorde rulltårta igår, grymt god ;)

    ReplyDelete