TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, December 18, 2009

Helg


Nu är det verkligen helg. Jag har slutat men sitter kvar nån minut och letar flygbiljett och avslutar alla lappar. Jag ska snart bege mig för en gossekaffe med Julia och Britta tror jag. Ska leta julklappar och fylla på min mobiltelefon..äntligen! Har varit utan pengar på telefonen i sån 13 dagar eller något. Halleluja not!


Min syster som aldrig skickar mess nästan har skickat ett så måste ju svara. Jag är dålig på att svara nu när jag inte har pengar heller. Men snart snart snart ifall jag kan ladda i bankomat så ska jag fylla på. PROMISE!!!


Ikväll är det som sagt konsert och snart är det after woork! LIKEALOT!


Bjuder på en bild som säkert lagts upp men bara för att bönderna var i Tromsö.

1 comment:

  1. kommer det att delas ut något pris till vinnaren i din quiztävling? ;)

    ReplyDelete