TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, December 30, 2009

Heldag på stan

Så startade dagen med en dusch och lite sortering. Jag pantade burkar, slängde iväg pappkartonger och andra kartgoner och tidningar. Sen gick jag och handlade fil och mjölk och lite skumpaflaskor. Min kyl ser verkligen unkar ut fast kanske mer vad fasen heter ungmö? nee? vad heter det? Iallafall så gick jag iväg och åt sushilunch för att jag hade varken mat,tid eller lust att fixa det idag när det skulle bli HELdag på stan. Gick på banken och skulle sätta in lite pengar så skulle lite in på ett konto och ett på ett annat och så hade han satt in på fel konto så huxflux efter att jag endast handlat linser och ett bodybutter så gick det inte att handla något mer och jag blev lite snopen och fick gå till en bankomat för jag hade ju satt in pengar. Inga pengar på kortet var likamed hemgång. Väl hemma här nu så fixade jag till problemet och funderar på att gå ner på stan igen eller om jag ska börja städa. Ska iallafall gå ner på coop och handla lite frukt och diverse saker...men var väldigt sugen på ett till par Hanky Panky trosor jag såg nere på stan... Men jag håller mig nog en stund till även om dom var sinnessjukt fina! Så min heldag på stan blev inte så mycket heldag på stan.

No comments:

Post a Comment