TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, November 22, 2009

Söndagshäng!

Jag sov kanske lite för länge men det var så kallt utanför täcket. När jag hade gått upp kikade jag vad det var för gradtal innomhus och det var 19 grader! FÖR KALLT för mig. Jag hade ju satt upp till 22 igår men nu stog det 20 så jag blippade upp ännu mer, 23 nu. Hoppas det blir varmt snart. Ska stänga dörren till andra sovrummet så kanske det blir varmare!

Julia kom förbi en kortkort sväng innan hon skulle gå till tåget. Men jag skjutsade henne så hennes kortkorta stund blev kort istället. Vi drack kaffe vilket jag tänker göra nu med.

Stter i soffan och tittar på The City. The City hela dagen!

Igår så for jag och Julia förbi Theres och hennes fest. Det var supertrevligt där och blev bjuden på gott vatten. Jag körde ju så ingen % för mig. Sen skjutsade vi dom till Bränna och sen hem med Julia till henne. Jag parkerade bilen hemma och gick till Bränna själv. Ingen kö vilket jag var såå glad för för jag hade ingen halsduk eller några vantar.

Jag träffade Kärran och det var verkligen hur roligt som helst!!! Sen min gamla klasskompis Anton som jag har hängt med varje dag i två år typ i skolan.

1 comment:

  1. nu vill jag att du ska komma till umeå :)
    tack för helgen!

    ReplyDelete