TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, November 28, 2009

Sky City




Sitter på Arlanda och Sky City. Jag ska inte åka någonstans utan jag har kommit hit nyss. Varför jag inte hoppat på ArlandaExpressen eller blivigt hämtad än beror på att min skjuss är på bio. Jag får hämtning efteråt men det gör inget. Tycker verkligen om naked juice bar som ligger här där dom blandar jucien på en gång.
Flygningen gick helt ok. Fast började fråga en av dom som jobbar på planet något och jag kunde inte riktigt hålla mig ifrån att darra på rösten lite haha. Så kom han tillbaka sen och frågade hur det gick för jag satt med händerna för öronen och lite frammåtböjd haha. Men i det hela taget känndes det bra. Fick ju sitta där jag ville ungefär också.
Spännande att sitta här på Sky City för dom startar ju just utanför och när det är mörkt ser det rätt kul ut när dom flyger iväg, för de tär ju så nära.

No comments:

Post a Comment