TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, November 30, 2009

Måndag

Är en mygga här någonstans. Såg den en sväng och nu kliar det överallt och jag känneR det överallt. Men usch man bli ju galen av dom. Vad är det för mygg som finns nu igentligen? Blir lite rädd allt.

Idag mötte jag upp Theres på stan och vi gick så jag fick äta lunch. Efteråt har vi dragit runt på stan och gått och gått. Theres har shoppat endel så det var skojjgt. Sen gick vi vidare till syrran där vi satte oss och slappade i soffan.

(med D:s nalle från fam L)
Jag började se Bamse med mr D och det var massa mysigt! Sen gick han och sov då kom frk I ner och jag fick busa med lillskrutten. Vi började se Brüno men då kom min skjuts.

Väl hemma hos mami igen så såg jag Darin på faddergalan...:D:D:D:D:D

Btw, köpte en jättefin klänning idag så nu kanske jag inte behöver ha samma klänning alltid.

2 comments:

  1. Åh vilken snygg tjej!
    Hennes ögon är helt fantastiska!

    ReplyDelete
  2. gud så fin! helt ljuvligt söt :)

    ReplyDelete