TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, November 4, 2009

Lördagskvällen

Lördagen var hur mysig som helst! Åkte till min kusin och sen lagades det där goda drinkar med massor frukter. Man fick blanda själv, men drack nog mest vin. Sen åt vi kängurun och krokodilen. Krokodilen var som en ehum kotlett, dom andra tyckte det smaka kyckling men det tyckte inte jag. Gott var krokodil iallafall och kängurun var också god. Min sås passade perfekt och den var bra med allas sallader och sånt också. Salladerna var goda. Thomas hade med sig en fisk från burma (det längsta mot Australien han kom) och den var väldigt benig men supergod! Tror han lade in sallad och sånt i fisken innan den åkte in i ugnen. Senare spelades det Buzz och Singstar, det var superroligt!
Jag sov över där för när klockan var just före fem gick sista gästen och jag ides inte åka hem så la mig på en madrass och sov. Gick hem vid fyra dagen efter, och halv fyra tackade jag för frukosten.

No comments:

Post a Comment