TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, October 28, 2009

Vaccinationen

Det här med vaccinationen.
1. Det dör tydligen flera varje år av vanlig influensa.
2. Media har blåst upp denna influensan massor
3. Vad den innehåller vet jag inte, hört mer qvicksilver än man får i sig på sin livstid.
4. Jag är inte rädd att bli sjuk och tror inte att jag utgör något hot av att inte vaccinerna mig då jag inte tror att den är så farlig.
5. Media igen tror jag har blåst upp det. Känns inte som så många är sjuka?
6. Utrotningssjukdom kanske? kanske inte?
7. Media skämmer lite till...
8. Jag är frisk, dom flesta som fått det har varit sjuka av någon grad, som jag förstått det?

Nej, sen är jag inte i riskgruppen? eller är jag det? Skulle folk börja dö här och där skulle jag väl kunna vaccinera mig men men.

finns säker mer orsaker för och emot men, detta är jag just nu ikväll idag! Jag är inte direkt insatt i frågan. Det har varit så mkt om det att jag blir less och stänger av.

2 comments:

  1. Håller med! Det är så mycket olika bud. Men om det där med kvicksilver så får man i sig mer kvicksilver av en laxbit än i två doser vaccin :-)

    ReplyDelete
  2. Jag tog den bara för att jag fick den.. plus av hänsyn till mitt arbete, det skulle kunna gå riktigt galet om det hade blivit sjukdomsfall där. Om jag inte fått via jobbet hade jag fått via skolan eftersom vi ska ut på sjukhus i praktik (dock inte än)
    men annars resonerar jag typ som du :)

    ReplyDelete