TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, October 24, 2009

städartagen

Har fotsatt nattens städning nu på eftermiddagen. Ska skynda mig att byta om och fixa mig tills middagen ikväll. Ska försöka hinna läsa lite också.

Var på biblioteket idag och lånade böcker om IKEA men insåg nu att dom inte alls var särskilt bra. Dom var också över tio år gamla vilket inte riktigt är så bra när det skall vara relativt färsk information. Får fundera över branch ikväll och gå upp tidigt i morron. Skall skynda mig nu.

Har galet brottom! Måste hinna läsa kap 19 innan jag sticker. Byebye!

1 comment:

  1. Haha, jag tror verkligen inte han hade väntat sig en sån så det var kul. Självklart får du lukta, när du vill :D Det kommer ju väldigt snart ut en ny bok om IKEA, fast det kanske du visste :)

    ReplyDelete