TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, October 10, 2009

Plugg,grupparbete,suck

(inte så nöjd)

Jag önskar innerligt att detta grupparbete hade tre dagar till på sig!


Jag sitter och kämpar med emerin som jag knappt vet vad det är för något. Tur att jag fått lite förklaring till vad det är för något. Är fint väder ute och helst hade jag bara velat sitta och läsa en komma på fyndiga meningar. Ska hämta lite mer kaffe och söka igenom texten igen för lite mer information.


Ikväll hoppas jag iallafall att det blir roligt. Får väl inte bli fööör roligt som jag hade tänkt för jag måste ju upp senast halv nio i morgon och åka hit och fortsätta med texten till natten kommer. Jag visste ju inte att den teoretiska referensramen eller emerin och det skulle vara på varje fråga så jag tyckte att det var ganska bra frågor som skulle gå relativit snabbt att svara på tills jag insåg vad jag har framför mig.

Jag LOVAR mig nu att jag ALDRG ska göra såhär igen.....

No comments:

Post a Comment