TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, October 11, 2009

Lördag

Igår så var jag och skrev på min gruppuppgift som nu urartat i en singeluppgift som ska göras nästa vecka. Jag åkte sen hem och duschade och hux flux kom det vänner inramlandes i hallen. Vi klädde på oss och gick till sushistället och mötte upp några fler. Vi skrattade väldigt mycket inne i resturangen och dom måste ha undrat över våra samtalsämnen. Gott var det, som sushi är! I LOVE IT!

Sen gick vi hem till b. och förfestade och det var verkligen huuur trevligt som helst! Super blev det! Tusen miljarders tack. Sen när vi varit där och spelat jag har aldrig rätt länge så gick vi till Bränna. Det var kö utanför men kom in relativt snabbt och det var rätt mycket folk där även om vi kom tidigt. Tur ändå att vi kom när vi kom för jag hade en kompis som vänta i över 30 min innan hon gav upp. Sen var det hem till sängen innan man skulle upp igen.....

No comments:

Post a Comment