TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, October 27, 2009

Dåligt uppdaterande

Wih0.

Gick upp liite för sent idag men ändå inte så det skadades, Gick förbi där jag ville plugga men det var fullt och har ännu inte vågat mig in i andra delen hahaha. Så jag åkte till biblioteket och satte mig där i ca två timmar. Efter två timmar blev jag hungrig och behövde på tossi så då gick jag hem och åt lunch. Efter lunchen gick jag ner till det första stället och fick mig sista platsen. Satt där ett tag. Gick och handlade och insåg att jag inte hade några pengar på kortet ...PINSAMT... men jag hade beställt en kaffe!!! som hon gör innan jag betalar.. Jag hade iaf så jag kunde skramla ihop till en kaffe i väskan... jag som nästan aldrig har kontanter på mig!

Nu har jag sett betty och desperate ska börja göra frågorna nu.

1 comment: