TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, September 23, 2009

Tekväll

Igår var jag bjuden till Kajsa för att se film och dricka te med hennes klasskompisar bland annat.
Inte alla klasskompisar men vi var väl sån 11-12 tjejer där allt som allt. Blev kladdkaka och äppelsockarkaka till te och film. Sen när jag skulle gå hem ringde jag Hanna och frågade om hon ville sova över hos mig. Så såg vi massa sex and the city avsnitt och drack te.

I morse var det träning som gällde. Var tänkt promme men jag ides inte inte det, inte riiiiktigt min grej så. Bara lite ibland, kanske. Skulle kanske åkt ut på ikea men jag kännde att jag var tvungen att plugga idag.. Måste börja skriva på den där fallstudien..galet.

Ikväll ska jag se idol hos Kajsa och sen läsa lite mer i den gigantiska boken...hur ska jag få med allt till B ? suck...

Hoppas vattnet kommer igång snart...

No comments:

Post a Comment