TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, September 30, 2009

Onsdagsvila

Idag orkade jag verkligen inte göra något.. gick upp "way toooooo late". Jag har sen iallafall varit och tränat. Blev uppvärmning och styrketräning. Sen rusade jag hem och gjorde mat. Skar ner endel äpple i maten och det blev gott. Supergoda äpplen hade jag i kylen. Sen var det ju såååklart Idol på schemat. Ska försöka ta mig kraft att läsa mallen för uppgiften..

Jag har ett dilemma.... vill se Anna Pihl klockan 00.50 men jag vill ändå gå upp vid sju... det innebär typ fem timmar sömn om inte mindre om man ränkar med tiden det tar att somna...speciellt när man sov så fruktansvärt länge...

......strandjogg...

1 comment:

  1. Åh, kan du inte se repris på anna phil? eller är det den som visas så sent?

    Jag hejar på Anna phil!

    ReplyDelete