TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, September 27, 2009

Middag på hisiningen

Idag när jag vaknade så hoppade jag i kläderna och travade ner till handels...
Sen påvägen fick jag en geting i huvet som jag slog bort..med åskådare ha ha.

Var ganska mycket folk där så travade vidare till Stadsbiblioteket där jag satte mig och läste på. Sen gick jag hem och fick ett mess av Carro om att hon ville bjuda på middag. Så jag hoppade på vagnen och fick se hur det såg ut hos Jens och henne ute hos Jens. Efter gomiddag så blev det kaffe och toffifee så nu är jag jättemätt.

Letade just upp månadens räknngar och ett frågeformulär från hyresvärden. Ska fixa med det senare men sen ska jag fortsätta med plugget. Ska göra klart allt i Företag och Marknad boken inför veckan så kan jag helt fokusera på andra ämnet´+ båda ämnesuppgifterna denna vecka så är nästa vecka till för andra ämnet eller kanske två-tre dagar...

No comments:

Post a Comment