TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, September 25, 2009

Fredag

Ja då var det fredag igen. Sitter i soffan halft träningsklädd och kollar mailen.
Idag står mitt älskade BodyCombat på listan men jag ska ta det lungt innan jag har varit på
remissen. Upptäckte att jag har ett bra ställe att sitta på och plugga hemma med tanke på att man vill ju sitta okei när man läser rätt länge. Denna helg ska jag vara antisocial och bara plugga plugga och se Idol.

Fick mig en Råd och Rön idag som jag snabbt plöjde igenom innan den åkte in i bokhyllan. Den tidningen är som roligt. Man får ju veta massor iallafall!

Nu ska jag lyssna på Black eyed pies - I gotta feeling och klä på mig resten av träningskläderna :P

ps. ser fram emot en kaffe sen ds.

No comments:

Post a Comment