TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, August 31, 2009

Tjejhelgen

Såååå. Nu är jag en student. Idag började mina studier men jag invigde det lite igår. Ska dock börja läsa om allt idag för igår var jag lite trött. Vill ni ha bilder från helgen?

Har shoppat så mycket mycket. Jag är gladast! hahaha

Började på torsdagen redan med Britta. Sen på fredagen blev det shoppande av ett par skor och diverse. Lördagen blev hela dagen shopping och då fyndade jag två väskor och ett par skor bland annat. Sen var vi ute och åt på Riche och det var mysigt. Jag och F gick sedan ut och festade på stureplan lite smått. Vaknade dagen efter och såg fram emot shopping.

Hotell Diplomat som vi bodde på var såå bra. Toppenfrukost var det verkligen.
Så på söndagen såg jag fram emot frukost också. Lördagen åt vi middag på Gondolen och det var gott men absolut inte så jag trodde dom skulle haft en stjärna i guide michelin ?. Eller guide rouch eller vad den nu heter.

Söndagen var det ju Tjejmilen och L kom och åt frukost med oss...och lilla Inez.
Sen efter loppet så åt vi brunch på sas radison och det var supergott. Kvällen sen spenderades med J framför tvn innan vi somnade.

1 comment: