TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, August 24, 2009

Måndag

Jag hade bestämt mig för att sova ut verkligen idag. När jag vaknade först så ville jag bara sova vidare och skulle dra mig lite så bara viiips var klockan tjugo över tolv. Jag hoppade upp ur sängen och åt frunch. Sen hoppade jag i duschen vilket var sååå nice. Älskar sen att göra sig i ordning i ett riktigt badrum med stor spegel och bra ljus. Musiken flödade inne på toaletten hela morgonen kan jag säga.


Senare fick jag och mami reda på att L hade gjort en stor Lasange så vi åkte till stan och fixade mina skolböcker och en maskara till L. Sen for vi och busade med småknattarna då mest lille David. När vi hade ätit åkte jag och mamma bara ner till Preem och köpte oss mjukglass som vi avnöt ute i solen. Såg dagens "kändis" också, haha. Jo kom på att lakrisströssel är gottt.




1 comment:

  1. vilken härlig bild :) hur länge blir du i sthlm? kommer ner med mamsen den 11 sept :)

    ReplyDelete