TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, August 21, 2009

Hejsan!

Sitter med en kopp te och tittar på film. Har legat sjuk i sängen sen jag kom hem från stan.
Åt lite lax så här på kvällskanten för att få energi att bli frisk. Fortfarande är jag lite sugen på melonen som ligger i kylskåpet, kanske ska jag??..

Har börjat packa inför resan och tycker jag fått med mig rätt bra med saker. Får inte glömma endel böcker och stuff. Har planerat att ha värsta shoppingresan, men hmm då kommer alltid soffan upp i huvudet....

Ska leta upp kamerasladden nu i pausen. Jag har tagit bilder på mina idag nyinköpta strumpbyxor. Ibland undrar jag när det står tights fast jag menar det är strumpbyxor i förpackningen och ja jag visste ju att det var strumpbyxor jag köpte....

No comments:

Post a Comment